vrijdag 18 februari 2011

Mieke Stender februari 2011




Wat is dat handig..... marktplaats! Ik heb via marktplaats een boekje gekocht waar ik al heel lang opzoek naar was. Het boekje; het jaar rond van Mieke Stender. Overal uitverkocht en niet meer in herdruk maar wel te verkrijgen via de tweedehands markt.


Ik hoop alle popjes van de maanden te maken, maar ik ben begonnen met Februari. (dit ook omdat dochterlief dan jarig is...) Best lief he? Ik ben nu bezig met januari omdat ik anders toch echt heel erg achterloop. Gelukkig is het komende week vakantie dus we kunnen weer vilten. Maar ja, er ligt nog zoveel leuks. Ik had een lief pakketje van Hobby kelderjasmijntje besteld en die moet ook nog.
Deze van februari is in ieder geval af.
groetjes mika


4 opmerkingen:

  1. Hoi Mika

    Ik heb op mijn blog een award voor jou staan.. Je mag hem komen halen als je het leuk vind!..

    Leuk zeg die maand poppetjes!! Handig hé marktplaats..

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het boekje sinds kort ook, schattige patroontjes hè. Jouw krokusje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk boekje is dat he van Mieke Stender.
    Je popje is in ieder geval heel mooi geworden. Leuk om zo hier en daar de popjes weer te zien, ieder doet het toch altijd net even anders.

    Creatieve groetjes,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg schattig geworden. Ik vind het ook een super leuk boekje. Heb ze allemaal gemaakt vorig jaar. Ik ben er super blij mee. Ze staan bij mij het helejaar tepronken.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen